Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu
Růžičková, Anna ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnotit produktové portfolio značky Orion a nedávné uvedení nového produktu, miničokolád Orion, a následně navrhnout vlastní adaptaci marketingové strategie nového produktu. Práce obsahuje celkem tři části, přičemž první z nich je teoretická a zabývá se vymezením základních pojmů marketingové strategie. Druhá část práce je věnována společnosti Nestlé a jejímu produktovému portfoliu, včetně tabulkových čokolád Orion. Poslední kapitola je věnována průběhu uvedení miničokolád Orion na český trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.